تفاوت انواع چرخ خیاطی صنعتی و خانگی
نوشته شده توسط : سارا موسوی

چرخ خیاطی یکی از وسایلی است که وجود آن در هر خانه‌ای لازم است. یادگیری دوخت و دوز با چرخ خیاطی، بسیار ساده است و می‌توانید با فراگیری اصول اولیه خیاطی، لباس‌های تنگ یا گشادتان را متناسب بدن‌تان کنید یا لباس‌هایی که دچار پارگی شده‌اند را بدوزید و تعمیر کنید. در این مطلب ‌می‌خواهیم با انواع چرخ خیاطی بیشتر آشنا شویم.

چرخ‌های خیاطی بر اساس کاربرد به دو دسته صنعتی و خانگی طبقه‌بندی می‌شوند. چرخ خیاطی صنعتی از انواع چرخ‌هایی است که تخصصی هستند و هر دستگاه چرخ خیاطی مخصوص یک کار است. مثلا برخی از چرخ‌های صنعتی فقط راسته‌دوزی می‌کنند و برخی دیگر فقط زیگزاگ می‌زنند. از طرفی، چرخ‌های خانگی برای استفاده خانگی است و به تجهیزات و دوخت‌های مختلفی مجهز است اما برای دوخت و دوز در حجم کم مناسب‌اند.

تفاوت انواع چرخ خیاطی صنعتی و خانگی

چرخ خیاطی خانگی بیشتر برای افرادی مناسب است که به خیاطی علاقه‌مند هستند و می‌خواهند برخی از لباس‌هایشان را خودشان بدوزند یا کارهای سبک دوخت‌ودوز منزل را مثل دوخت پرده انجام دهند یا درز شکافته شده لباس‌شان را خودشان سر و سامان دهند. اما چرخ‌های صنعتی مناسب دوخت‌های سنگین و در حجم بالاست و معمولا در محیط کارگاهی از آنها استفاده می‌شود.

معرفی سرکیسه دوز :

این دستگاه یعنی چرخ خیاطی سرکیسه دوزی برای دوخت سرکیسه و گونی ها استفاده می شود. کشاورزان و فروشندگانی که از این دستگاه های در بسته بندی و تولید خود استفاده می کنند پارگی کیسه و گونی و هدررفت محصولاتشان را به صفر می رسانند. دستگاه سرکیسه دوزی تک سوزنه شارژی یوهان که تولید کشور تایوان بوده از نمونه های با کیفیت ماشین گونی دوزی در ایران می باشد که محبوبیت زیادی بین کشاورزان و انبارداران محصولات کشاورزی داراست.

 کاربرد و کارایی:

سرکیسه دوز  مدلN600A-JAIR از  محصولات شرکت یوهان ساخت کشور تایوان بوده، که با عملکرد کم لرزش و کم صدای و پایدار خود موجب ایجاد دوخت های محکم و زیبایی بر سرکیسه و گونی می شود.

ویژگی ها:

  • سرعت دوخت:1500 دور در دقیقه
  • طول دوخت:7.2 میلی متر
  • مجهز به سیستم نخ قطع کن خودکار
  • مجهز به لامپ LED

خدمات پس از فروش و گارانتی:

این چرخ خیاطی دارای گارانتی توسط شرکت وارد کننده و همچنین شرکت 20 بافت می باشد. اما حتما توجه داشته باشید بخاطر کیفیت بالا و قدمت و معروفیت مدل تقلبی آن نیز به میزان زیادی در بازار وجود دارد که با قیمت های پایین تری عرضه می شود. فلذا حتما خرید این محصول را از مجموعه های معتبر انجام دهید.

اتو بخار سیلتر از برندهای ترکیه ای می باشد. اتو سیلتر یکی از بروزترین و پرطرفدارترین اتوهای بخار است که مورد استقبال اکثر کسانی که با این دستگاه سروکار دارند قرار گرفته است. گارانتی به عنوان نمایندگی فروش اتو سیلتر ترکیه با پیک سریع برای شما ارسال خواهد کرد.

 





:: برچسب‌ها: اتو بخار سیلتر , سرکیسه دوز , چرخ خیاطی ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: