تعمیرات موبایل
نوشته شده توسط : سارا موسوی

همانگونه که میدانید برند سامسونگ جزو برندهای مشهور موبایل در ایران و جهان است و طرفداران زیادی دارد. از این رو به دلیل کاربری بالای آن تعمیرکاران موبایل نیز ادعای این را دارند که در تعمیر آن تخصص دارند. اما آیا واقعا اینگونه است و به صِرف یک ادعا می توانیم تعمیر موبایل خود را به کسی بسپاریم؟ هرگز این نکته‌ی مهم را فراموش نکنید! آنچه پیش از تخصص حائز اهمیت است انجام تعمیرات موبایل در یک تعمیرگاه مجاز و استاندارد است تا بتوان مشکلات آن را متناسب با استانداردهای بین المللی برطرف نمود. چرا که مجاز بودن یک مرکز تعمیرات موبایل علاوه بر اینکه ضامن حضور کارشناسان خبره و ابزارآلات پیشرفته و تخصصی است، تعهدی مبنی بر انجام خدمات دقیق و کامل به مراجعه کننده ارائه می کند که آرامش خاطر شخص را در خصوص پاسخگویی مرکز به دنبال دارد. بنابراین اگر شما هم قصد دارید موبایل سامسونگ خود را تعمیر کنید پیش از هر چیز در جستجوی یک مرکز معتبر و استاندارد باشید.

مرکز تعمیرات تخصصی موبایل پارس ارتباط دارای 15 سال سابقه در زمینه تعمیرات انواع موبایل و تبلت می باشد. شما میتوانید هر برندی از گوشی و تبلت خود را با خیالی آسوده به کارشناسان و متخصصین ما در پارس ارتباط بسپارید.
هدف اصلی ما در مرکز تعمیرات موبایل پارس ارتباط رضایت شما مشتریان عزیز می باشد و در همین راستا برای ارائه خدماتی بهتر از جدید ترین متد ها و به روز ترین ابزار آلات استفاده می شود.
برای ثبت درخواست شما میتوانید به صفحه درخواست تعمیر موبایل مراجعه کنید و با وارد کردن مدل گوشی و علل خرابی درخواست خود را ثبت نموده تا در اسرع وقت همکاران ما درخواست شما را بررسی نمایند.
پس از بررسی مشکل گوشی شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و مشکل دقیق گوشی و هزینه تعمیر را به شما اعلام میکنند. سپس پیک تعمیرات موبایل به صورت رایگان به آدرس شما مراجعه میکنند و گوشی شما را تحویل می گیرند. پس از تعمیر موبایل مجدد پیک گوشی را درب منزل شما تحویل می دهند. شرکت پارس ارتباط در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل اندروید و ios در برندهای مختلف می باشد.

امروزه تعمیرات موبایل اهمیت خیلی زیادی پیدا کرده است. کمتر کسی پیدا میشود که از گوشی های موبایل هوشمند و همینطور تبلت ها استفاده نکند و از امکانات گسترده این گجت بی بهره بماند. گوشی های هوشمند و تبلت ها یک پکیج کامل از امکانات مختلف اعم از دوربین عکاسی و فیلمبرداری، کامپیوتر شخصی، موزیک پلیر و دیگر مزایا می باشد. حال اگر این گوشی هوشمند شما دچاره مشکلاتی شود شما نیاز دارید که گوشی خود را برای تعمیر، به یک کلینیک تعمیرات تخصصی موبایل ببرید. پارس ارتباط لوتوس آماده اعطای نمایندگی تعمیرات موبایل در سرتاسر ایران می باشد. از جمله خدماتی که در پارس ارتباط لوتوس برای تعمیرات موبایل انجام می شود را در دامه بخوانید.

تعمیرات موبایل امروزه به عنوان شغلی پر درآمد شناخته می شود. با توجه به گستردگی استفاده از گوشی های هوشمند امروزه بیش از هر زمانی نیاز به خدمات موبایل احساس می شود. اما برای اینکه یک تعمیرکار حرفه ای موبایل شوید نیاز به آموزش صحیح و اصولی خواهید داشت. پارس ارتباط لوتوس با داشتن سالها سابقه در زمینه ی آموزش تعمیرات موبایل، همواره سعی در ارائه ی بهترین خدمات در این حوزه برای علاقمندان به یادگیری تعمیرات موبایل داشته است.

مرکز آموزش تعمیرات موبایل  در شرکت تعمیرات موبایل پارس ارتباط لوتوس  با کارگاه های مجهز و همچنین کار به طور عملی و تخصصی توانسته است با ایجاد بهترین شرایط  دوره های  موبایل را برگزار کند. در تعمیرات فوق تخصصی موبایل با عیب یابی گوشی های جدید در هر نوع برند از موبایل آشنا شده و کارآموز میتواند به راحتی بردهای آن را تعمیر نماید.

اگر میخواهید وارد بازار کار موبایل شوید لازم است مواردی در این زمینه را بدانید. این موارد شامل مدتی است که شما باید مهارت کسب کنید و تجربه بدست بیارین. همچنین باید بدانید چه لوازمی برای تعمیر موبایل لازم دارید؟ و قیمت ابزار تعمیر موبایل چقدر است؟ یعنی چه میزان سرمایه برای راه اندازی تعمیرگاه موبایل ضروری است؟ آیا بعد از کلاس تعمیر موبایل کارآموزی لازم است؟ و کجا بتوانیم کارآموزی تعمیر موبایل داشته باشیم؟ کارشناس کامتک به شما پاسخ میدهد.

معمولا اگر میخواهید از پایه شروع کنید، یعنی اطلاعات اولیه در زمینه بردهای الکترونیکی ندارید، لازم است حداقل برای نتیجه گرفتن ۳ ماه زمان بذارین! برنامه ریزی کامتک برای افراد تازه کار در آموزش تعمیر موبایل: در ابتدا شما با قطعات الکترونیکی روی انواع برد گوشی اشنا میشین، روش تست و اندازه گیری و تعویض قطعات از روی گوشی خیلی مهم است. بعد از اون لازم است که ارتباط این قطعات را روی مدار موبایل بدانید! پس بهتون نقشه خوانی،‌ ولتاژ گیری مدار و رسیدن به قطعه معیوب الکترونیکی را آموزش میدهیم.

با یادگیری بخش های تغذیه موبایل، مدار شارژ،‌ سیم کارت، مدار آنتن، نمایشگر، مدار تصویر، بلوتوث، وایرلس و پردازنده های موبایل شما تسلط کافی برای عیب یابی یک گوشی موبایل بدست می آورید. در این مرحله تمرین زیادی نیاز است که روی بردهای مختلف مخصوصا گوشیهای جدید انجام دهید. در کامتک بیش از ۱۰۰ مدل برد گوشی برای تمرین مهیا شده است پس نگران بدست آوردن مهارت در این مراحل نباشید.

روی هم با گذراندن دوره تعمیرات موبایل در ماه اول شما با عیب یابی بخش های مختلف برد آشنا میشوید. آموزش عیب یابی قطعات الکترونیکی، رفع عيب قطعی صدا، رفع عيب سنسور دوربين (باز نشدن دوربین)، عکس برداری مات، آموزش معايب مهم و خرابی های CPU، آموزش عیب یابی پرش آنتن و عدم آنتن دهی (تغییر سریال)، عیب یابی بلوتوث، تعویض تاچ و ال سی دی، طریقه تعویض سوکت سیم کارت، IC ها، ریبال چیپ ها و تعویض هارد و آموزش نرم افزاری موبایل از جمله مواردی است که در پایان کلاس یکماه کارآموز باید به آن تسلط داشته باشد.

بعد از یکماه شما تقریبا با کارایی سخت افزاری موبایل و اشکالات نرم افزاری گوشی آشنا شده اید. براحتی میتونید تشخیص بدین موبایلی که روشن نمیشه، هنگ میکنه یا گاهی تصویر نمیده مربوط به کدوم قسمت مدار است. بعد از این دوره میتونید یکم تخصصی تر و دید بیشتری به تعمیر گوشی بپردازید. یکماه دیگه زمان بذارین و تعمیر گوشی سامسونگ و هواوی را حرفه ای یاد بگیرید. در مرحله حرفه ای تعویض هارد، پروگرام هارد، سوآپ گوشی، آی سی های چسبی دو طبقه و قلقهای پیشرفته با ابزارهای جدید باهاتون کار میشه که اگر این دوره را یاد بگیرین خیلی خیلی درآمدتون افزایش پیدا میکنه! البته ابزار حرفه ای تری هم لازمه !

برای اطلاعات بیشتر به سایت tamirino مراجعه کنید.





:: برچسب‌ها: تعمیرات موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: